Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.r-2-r.si upravlja podjetje Tavpro d.o.o. Podatki podjetja so sledeči:

Ime: Tavpro, trgovsko podjetje, uvoz in izvoz d.o.o

Kratko ime: TAVPRO d.o.o.

Naslov: Jobstova cesta 31, 4226 Žiri

Transakcijski račun: SI56 0700 0000 3355 514 (Gorenjska banka d.d. Kranj)

Matična številka: 3886719000

Davčna številka: SI62169289

E-pošta: info@r-2-r.si

Telefon: +386 40 741 333

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 12.1.2011, pod številko vpisa subjekta 2011/1522.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.r-2-r.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Pogoji obravnavajo delovanje r-2-r.si ter poslovni odnos med Tavpro d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik) in registriranimi uporabniki ter kupci blaga in storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno od r-2-r.si

Spletna trgovina r-2-r.si je namenjena prodaji motoristične opreme in dodatne moto opreme.

2. Dostopne informacije

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba izdelkov

Ponudba v spletni trgovini r-2-r.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Tavpro d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub temu, da se izredno trudimo da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke o zalogi in cenah izdelkov, se lahko zgodi, da je podatek napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena med obdelavo naročila spremeni bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

NEUPRAVIČENO GEOGRAFSKO BLOKIRANJE

V skladu z uredbo (EU) 2018/302 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja in drugih oblik diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali kraja sedeža strank na notranjem trgu je prepovedano geografsko blokiranje blaga.

Kot podjetje s sedežem na območju Evropske unije vsem kupcem s krajem prebivališča ali krajem sedeža v drugi članici Evropske unije omogočamo nakup v spletni trgovini r-2-r.si pod enakimi splošnimi pogoji kot slovenskim kupcem. Čezmejno dostavo blaga pošiljamo v vse države Evropske unije. Cena dostave se lahko razlikuje od države do države. Kupec je še pred nakupom obveščen o točnem znesku cene dostave.

4. Postopek nakupa

r-2-r.si nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični trgovini (Jobstova cesta 31, 4226 Žiri). Kupec znesek plača podjetju Tavpro d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo prejme tudi račun.

Statusi nakupa

Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vedno dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno: Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob naročilu ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Vračilo artiklov: Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Stroške vračila krije naročnik.

Varnost nakupa

Pri registraciji na r-2-r.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. Tavpro d.o.o se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranil za namen nemotene izvedbe naročil oziroma za statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

Dobavni rok

Dostava naročila traja od 1 do 5 delovnih dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. Vsa naročila izdelkov so odvisna od njihove razpoložljivosti. Izdelke, katere imamo fizično na zalogi – status na zalogi odpošljemo že isti ali naslednji delovni dan. Rok za odpošiljanje ostalih izdelkov – status na voljo po naročilu je 2-7 delovnih dni. Na dobavni rok vpliva naročena znamka artikla ali pa njegova dobavljivost. Dobavitelji našega podjetja imajo večino artiklov na zalogi. V kolikor naročenega izdelka ne bomo uspeli odposlati v roku manj kot 7 dni vas bomo o tem že takoj po prejemu naročila obvestili na vaš elektronski naslov in boste o tem nemudoma seznanjeni.

5. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

6. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini r-2-r.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Tavpro d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

7. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Tavpro d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovini r-2-r.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev r-2-r.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, elektronski poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. 

8. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje elemente:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

9. Avtorske pravice

Vsi članki in vodniki po nakupih so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.

Načini plačila in dostava naročila

1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun Tavpro d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
  • s kreditno kartico Eurocard / Mastercard, Visa
  • preko PayPal
  • plačilo z gotovino ali kartico v naši trgovini na Jobstovi cesti 31 v Žireh.

2. Dostava naročila

Dostava naročila traja od 1 do 5 delovnih dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta DPD in Pošta Slovenije. Naša partnerja pakete dostavljata v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Kakšni so stroški dostave za Slovenijo?

Cene dostave obračuna r-2-r.si (cene vključujejo DDV):

  • poštnina 3,80€ (dostavlja Pošta Slovenije ali DPD)
  • paket z odkupom se zaračuna dodatno +2€

Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo vsak dan iz naše trgovine in skladišča, ki se nahaja na Tavpro d.o.o, Jobstova cesta 31, 4226 Žiri 

Poškodbe pri dostavi

Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožili sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je artikel dostavila. Na Pošti je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Če pa želite postopek sprožiti preko nas, nas kontaktirajte. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel.

Če vam je naročilo dostavil DPD

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, se nemudoma obrnite na nas. Škodo bomo prijavili v roku 7 koledarskih dni, ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Po prejemu vse potrebne dokumentacije bo DPD vaš škodni primer skrbno preučil ter ga oddal v proces reševanja. V predvidenem roku štirinajstih delovnih dni, vam preko elektronske pošte sporočimo njihov sklep.

Vračilo blaga

1. Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?

Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

2. Vračilo blaga, kupnine

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe.

Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

Obrazec za vračilo blaga prenesite tukaj >> Obrazec za vračilo blaga

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: Tavpro d.o.o, Jobstova cesta 31, 4226 Žiri

Priporočamo, da za vračilo celotne kupnine vrnete blago nepoškodovano. Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

3. Uveljavljanje garancije

Potrošnik lahko najprej zahteva odpravo napake kadarkoli v garancijskem roku. Šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

Obrazec za uveljavljane garancije prenesite tukaj >> Uveljavljanje garancije

Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@r-2-r.si , osebno prinesite v trgovino ali pa se obrnite na prodajalca.

4. Uveljavljanje stvarne napake

Uveljavljanje pravice iz stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelekČe ima izdelek napako, zakon določa pravila, na podlagi katerih ima potrošnik pravico izbirati, ali zahteva vračilo kupnine, vračilo dela kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo izdelka za nov in brezhiben izdelek ali pa popravilo izdelka. Stvarno napako lahko uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku rešuje pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več). Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake prenesite tukaj >> Uveljavljanje stvarne napake

Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@r-2-r.si , osebno prinesite v trgovino ali pa se obrnite na prodajalca.

5. Pravica potrošnikov

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

6. Vračilo kupnine

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku v 14 dneh z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

7. Če blaga ni na zalogi

Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/04 -; UPB, 117/04 Skl. US, 46/06 Odl. US, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15)

Reševanje pritožb in sporov

Podjetje se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejemamo sami, obravnava pa jih pravna služba.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

  • pisno na naslov Tavpro d.o.o
  • osebno na naslovu Jobstova cesta 31, 4226 Žiri
  • pisno na elektronski naslov info@r-2-r.si
  • na telefonsko številko 040 741 333

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Kranju.

Podjetje  Tavpro d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tavpro d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Elektronska povezava na platformo je na voljo potrošnikom na povezavi >> tukaj

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Žiri, 26.4.2022